Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
PXL-Business 2015 --- Facebook --- marketing --- zakelijke communicatie
Choose an application
PXL-IT 2015 --- sociale media --- kritische reflectie --- Facebook
Choose an application
Met meer dan 500 miljoen gebruikers is Facebook een van de snelst groeiende bedrijven ter wereld. Maar hoe is het een negentienjarige Harvard-student in 's hemelsnaam gelukt niet alleen internet, maar ook onze manier van communiceren te veranderen? In Het Facebook Effect vertelt David Kirkpatrick op meeslepende wijze over de oprichting, de successen en de toekomstvisie van dit opmerkelijke bedrijf en zijn intrigerende oprichter, Mark Zuckerberg. Bron : http://www.boekenbank.be
internet --- massamedia --- interactieve media --- sociale media --- Mass communications --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- Facebook --- communicatie --- Internet --- Sociale communicatie --- Websites --- Communicatie --- Merkbeleid --- Communicatiemiddelen --- facebook --- web 2.0 --- Website --- Communicatiemiddel
Choose an application
Facebook is het grootste socialmediaplatform ter wereld. Alleen in Nederland zijn er al bijna tien miljoen actieve gebruikers, en dat aantal stijgt nog steeds. Jouw ideale klanten zitten dus zonder twijfel op Facebook. Je zou wel gek zijn als je daar niets mee doet. Toch?! Facebookmarketing is niet moeilijk. Sterker nog: het is zelfs leuk. Maar je moet natuurlijk wel weten hoe het werkt. Met dit boek helpt Anne Raaymakers, Nederlands bekendste Facebookmarketingexpert, je op weg. Ze laat zien hoe je als ondernemer een hoog bereik kunt creëren, je naamsbekendheid kunt vergroten en nieuwe klanten kunt werven. Low budget en zonder al te veel moeite. Op zo'n manier dat je er ook nog lol in hebt. Een boek waarmee je gegarandeerd de duimen omhoog krijgt. Voor ondernemers die willen zijn waar hun klanten zijn. Op Facebook dus. - Eindelijk een boek waarin de essentie van Facebook echt goed wordt uitgelegd! - Vol praktische adviezen, how-to's en succesverhalen. - Een must voor iedere ondernemer die van klanten fans wil maken. Bron : http://www.bol.com
Facebook --- Sociale media --- Cybermarketing --- Mond-tot-mondreclame --- Sociale cohesie --- Marketingstrategieën --- facebook --- marketing --- PXL-Business 2019 --- sociale marketing --- sociale media --- klantenmanagement --- Marketingstrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
Choose an application
Communiceren via sociale media gaat veel verder dan digitaal contact hebben met uw vrienden: u kunt uw diensten promoten, zakelijke relaties aan u binden, ervaringen delen én nieuwe vakkennis opdoen. Maar hoe begin u? Welke sociale media kiest u? Hoe zet u sociale media op een handige en efficiënte manier in? Dit werk helpt u om uzelf, uw organisatie en uw producten en diensten onder de aandacht te brengen - of u organisatie nu uit één of uit duizend medewerkers bestaat. Stap voor stap leert u hoe u via sociale media op een gebruiksvriendelijke en vooral ook leuke manier informatie en ervaringen uitwisselt.- Twitter, LinkedIn, Facebook: welk medium past bij jouw doel?- Hoe communiceert u op een slimme manier via sociale media?- Wat zijn aandachtspunten bij het schrijven voor sociale media?- Hoe vergroot u uw zichtbaarheid en boeit u zakelijke relaties?- Hoe reageert u effectief op vragen en klachten van klanten?- Hoe stelt u richtlijnen op voor het gebruik van sociale media door medewerkers?
Sociale media --- Sociale communicatie --- Zakelijke communicatie --- Communicatie --- Netwerken --- Cybermarketing --- Internet --- E-marketing --- LinkedIn --- Twitteren --- Facebook --- Blogging --- Netwerk (ict) --- Schrijven --- Tekst --- Onlinemarketing --- Blog --- Netwerk (relationeel)
Choose an application
Amazon, Apple, Facebook, en Google zijn vier van de invloedrijkste bedrijven ter wereld. Bijna iedereen denkt te weten hoe ze dat geworden zijn.Bijna iedereen heeft het fout.
Merken
---
Merkbeleid
---
Branding
---
Waardebepaling van ondernemingen
---
strategisch management
---
Amazon
---
Apple
---
Google
---
Facebook
---
PXL-Central Office 2018
---
economie
---
bedrijven
---
internet
---
Merk
---
Waardebepaling
---
Onderneming
---
Bedrijfswaardering
Choose an application
Facebook heeft op dit moment meer dan anderhalf miljard gebruikers, acht miljoen daarvan zijn Nederlanders. Van hen logt ruim driekwart dagelijks in op Facebook, vaak meerdere keren per dag. Vaders, moeders, senioren en scholieren, allemaal zijn ze actief op het grootste sociale netwerk ter wereld. Als ondernemer mag u daarom niet ontbreken op Facebook: al uw (potentiële) klanten zijn er al actief. In het Handboek Facebook-marketing komen alle aspecten van succesvolle Facebook-marketing aan bod. Merken worden niet meer 'geladen' op de tekentafel van de marketingafdeling. Dat gebeurt nu op Twitter, Google en Facebook. Uw handen in de lucht gooien en hopen dat uw merk een hit wordt, is een optie. Dit boek lezen en zo snel profiteren van de voordelen die Facebook ondernemers biedt, is waarschijnlijk verstandiger.Dit handboek is zowel voor beginners als gevorderden een praktisch werkboek om verder te komen op Facebook. Van het maken van een pagina tot het optimaliseren van een advertentiecampagne, het komt allemaal aan bod. Best practices van succesvolle marketeers ontbreken uiteraard niet. (Bron: Flaptekst)
Facebook. --- Marketing --- Online marketing. --- Strategieën. --- Google --- Advertenties --- Advertenties. --- Internet. --- Applied marketing --- e-commerce --- marketingcommunicatie --- sociale media --- advertising --- Advertising. Public relations --- marketing --- reclame --- marketing informatiesystemen --- #SBIB:309H1713 --- #SBIB:309H2812 --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- PXL-Business 2015 --- online marketing --- Facebook --- Online marketing --- Marketing ; strategieën --- #SBIB:309H252 --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Financiewezen
Choose an application
Facebook, Twitter, YouTube, een collegezaal vol gepiep, oplichtende schermpjes en gefocuste (of van de les afgeleide?) gebruikers. Zo ziet een volkomen normale lesomgeving eruit op het hedendaagse hbo. Als docent kun je je er aan storen of zelfs het gebruik ervan verbieden. Maar waarom niet de gadgets en software die studenten toch al graag gebruiken inzetten voor een nuttig doel ?Een goed idee, maar hoe dan ? Bereik ik als docent dan de leerdoelen die ik wil en moet bereiken ? Blijft het niet te veel een middel op zich, zonder een duidelijk onderwijskundig doel? Met deze vragen worstelen veel hbo-docenten.Dit boekje geeft antwoord op die vragen en is bedoeld voor docenten in het hoger onderwijs die nog meer willen aansluiten bij de belevingswereld van de moderne student. Een handige uitgave met veel praktische tips en uitwerkingen van lestoepassingen met sociale media.Bron : http://www.vangorcum.nl
Computer architecture. Operating systems --- HO (hoger onderwijs) --- leerdoelen --- Higher education --- didactische werkvormen --- Didactic strategies --- sociale media --- PXL-Central Office 2015 --- hoger onderwijs --- didactiek --- ICT --- Computerondersteunend onderwijs --- 489.4 --- facebook --- twitter --- youtube --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Sociale media --- Hoger onderwijs --- Didactiek --- Hoger beroepsonderwijs (Nederland) --- Sociale communicatie --- Onderwijs --- Nederland --- Hoger beroepsonderwijs --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Increase profitability, elevate work culture, and exceed productivity goals through DevOps practices. More than ever, the effective management of technology is critical for business competitiveness. For decades, technology leaders have struggled to balance agility, reliability, and security. The consequences of failure have never been greater whether it s the healthcare.gov debacle, cardholder data breaches, or missing the boat with Big Data in the cloud. And yet, high performers using DevOps principles, such as Google, Amazon, Facebook, Etsy, and Netflix, are routinely and reliably deploy code into production hundreds, or even thousands, of times per day. Following in the footsteps of The Phoenix Project, The DevOps Handbook shows leaders how to replicate these incredible outcomes, by showing how to integrate Product Management, Development, QA, IT Operations, and Information Security to elevate your company and win in the marketplace.
Computer. Informatica. Automatisering --- geïntegreerde software --- bedrijfssoftware --- Agile software development. --- Information technology --- Computer software --- Corporate culture --- Industrial management --- Management --- Development --- Agile software development --- Computer. Automation --- PXL-IT 2017 --- Informatie- en communicatietechnologie --- computerbeveiliging --- Facebook --- big data --- cloud computing --- Information technology - Management --- Computer software - Development
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|